? ??????????????Dark Tree? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (11 Ratings)??18 Grabs Today. 5372 Total Grabs. ???
???Get the Code?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 4912 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Miss Daisy? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (7 Rati CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, April 2, 2009

TERKENANG MEMORI..

salam ukhwah..
Ketika saya mempostkan entri pasal sahabat terkenang saya kepada seorang sahabat yang sudah lama meninggalkan saya dan seluruh kehidupannya lebih kurang 5 tahun yg lepas..sedih,pilu,sebak mengenangkan pemergiannya yg agak tragis..dia adalah teman sepersekolahan saya dan hubungan persahabatan kami sangat akrab bagai isi dengan kuku..bersamanya saya memahami erti persahabatan yg sebenar..sampai ke saat ini, setiap kali mengenangkannya airmata saya pasti menitis teringatkan segala kebaikannya serta kenangan manis dan pahit maung yg kami lalui bersama sepanjang bergelar sahabat..akan tetapi Allah lebih menyayanginya..segala kenangan akan terus terpahat diingatan saya selagi nyawa dikandung badan..Al-Fatihah buat sahabat yang sgt saya sayangi Nuraini bt Ishak..semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan orang-orang yg beriman..