? ??????????????Dark Tree? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (11 Ratings)??18 Grabs Today. 5372 Total Grabs. ???
???Get the Code?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 4912 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Miss Daisy? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (7 Rati CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, April 12, 2009

HADAPI DGN SENYUMAN..

hadapi dengan senyuman
semua yg terjadi biar terjadi
hadapi dgn tenang jiwa
semua kan baik-baik saja..
bila ketetapan Tuhan..
sudah ditetapkan tetaplah sudah..
tak ada yang bisa merubah..
dan takkan bisa berubah..
relakan lah saja ini..
bahawa semua yg terbaik..
terbaik untuk kita semua..
menyerahlah untuk tenang..
salam ukhwah..
entah mcmana saya hendak memulakan penulisan kali ini..sebak,sedih segalanya bersatu dalam hati saya ini..saya cuma berharap saya terus diberi kekuatan oleh Allah untuk menghadapi segala bentuk ujian yg datang dalam hidup saya..amiin..
~~RESET UR MIND N!!~~